Wallpapers for EndeavourOS

What’s that? JavaScript? Not in MY EndeavourOS!

Seriously, these are some very nice wallpapers. Could use more green, though. :frog:

Thanks for the compliments… For the lines of code I found them more by chance and chose them mainly for their appearance, not for their content! Sorry if this does not suit EndeavourOS, it is not done to offend anyone, I know absolutely nothing about programming language, it is just the aesthetic aspect that guided me! have a nice day ! :slight_smile:

2 Likes

I think they look awesome, but like you, I have no idea how to code and am barely able to get print("Hello World") to work in Python :rofl:

2 Likes

It was just a joke, JavaScript is such a bad language that it is a meme. A bit like soy “milk”. There is no “official” EndeavourOS position towards JavaScript. The user nobody is offended by you or anyone else using JavaScript code…

Now, about the noticeable absence of the colour green in your wallpapers… :frog:

1 Like

I don’t feel alone anymore! thank you olividir :laughing:

thank you Kresimir, I understand your attachment to the color green as a batrachian but there it will be difficult to make wallpapers with ecological rockets… :rofl:
I see that Java does not have your favors… no ?

This is JavaScript we are talking about. JavaScript has nothing to do with Java, except the name was chosen because at the time Netscape was pushing JavaScript, Java was very popular.

That said, Java sucks, too, don’t get me wrong. Just not as much as JavaScript.

1 Like

I’d argue about not as much…Just because they both are waaaay beyond redemption! :rofl:

2 Likes

Yeah, they are both pretty awful… Each in its own different way.

They both have curly brackets, so at least in that way they are better than Python… :duck:

I sometimes use JavaScript. Mostly node.js as a terminal calculator. You know, when you have to add up a bunch of numbers, or generate a table of sines for your Bash script… it has its uses, I guess…

For you Kresimir, is it green enough ?

grenouille

2 Likes

Looks cool, but the watermarks are distracting. :frog:

Sorry for the watermarks Kresimir … :slight_smile:

1 Like

grenouille2

2 Likes

TecnoPlanete

6 Likes

Salut arcDaniel,
tu sais quand on fait un fond d’écran, quand on le pense ou quand on le construit on ne le fait pas nécessairement en pensant à la distribution elle-même mais plus par rapport à une envie personnelle … Personnaliser son espace de travail peut conduire à des fonds d’écrans très différents et très variés … celui-ci en est un exemple mais en regardant de multiples propositions sur le site les possibilités sont presque infinies … Bien sûr la thématique de l’espace, du cosmos et des planètes avec tout l’environnement qui l’accompagne est plus “adaptée” mais rien n’empêche d’y voir autre chose … la sérénité, le bien-être ou parfois même quelque chose de diamétralement opposé … chaque individu, chaque personne utilisant la distribution peut y voir autre chose que l’espace, les planètes et la conquête spaciale … c’est aussi ça la diversité et c’est tout aussi important de pouvoir le partager …
Cordialement

1 Like

Je te donne 100% raison. Il faut seulement faire la distinction entre fonds dếcran générale ou fonds d’écran lié a un theme spécifique comme la distribution EndeavourOS.

Moi perso, je choisi aussi mon fond selon ressentiment du moment. C’est à dire, sûrement pas toujours le theme “purple space”

J’adore le vert :wink:

merci pour ta réponse arcDaniel ,
nous partageons à peu près le même avis … Passe une bonne soirée !
Cordialement
phil :slight_smile:

1 Like

5 Likes

Proposition:
pas de text et aux lieu du soleil(?) lo logo de endeavourOS

je vais voir ce que je peux faire … je m’amuse en ce moment avec les filtres inclus dans Gimp … le soleil par exemple c’est juste l’application d’un filtre !
cordialement
j’ai aussi fait celui-ci … les possibilités sont infinies !

5 Likes