A nou dies del llançament

Ahir un amic em va enviar un missatge felicitant-me pel treball que he fet en sols sis setmanes. Al principi el volia corregir, però llavors em vaig adonar. En el meu cap feia mesos que he estat treballant en aquest projecte, almenys així és com se sent degut al gran ritme de treball que portem. Dos betas publicades, una pàgina web i fòrum funcionant i, a més, atenció mediàtica. El camí ha sigut bastant accidentat per nosaltres, però l’estem gaudint igualment.

El dia de llançament s’està aproximant ràpidament i tot i que la última beta estigués lluny de ser perfecta, alguns de vosaltres ja l’utilitzeu com sistema principal. Publicarem una nova beta en els pròxims dies. Estem realment emocionats amb aquest llançament, ja que estarà més polida i em solucionat alguns errors importants, tot i que seguim treballant intensament per solucionar altres errors i afegir característiques per millorar l’experiència del producte final.

Ja he dit que en aquest llançament EndeavourOS utilitzarà un instal·lador fora de línia. El llançament de l’instal·lador en línia serà més probablement al final de l’estiu o començaments de la tardor. Necessitem temps i ajuda per fer-ho funcionar correctament, a més, a Europa ja és estiu i alguns membres de l’equip estan de vacances. Si vols veure i ajudar en el desenvolupament de l’instal·lador en línia ho pots fer en https://github.com/endeavouros-team .

Per satisfer la vostra curiositat aquí podem veure un petit avançament de la pròxima versió

1 Like